Registration - Add Accompanying Person
REGISTRATION FORM FOR AEGEAN RETINA XV
» Participant Information
Title :
* First Name :
* Family Name :
Badge Name :
* Sex : MALE FEMALE
Organization :
Address :
* City :
* Country :
Telephone :
Country Code and Area Code
Fax :
Country Code and Area Code
* Email :

» Registration Fees Saturday 21 / October / 2017
Registration Type On line Registration On site Registration Select
MD
MD Fee includes: Attendance, conference documentation, bag &participant badge, coffee breaks at conference sessions, attendance at welcome cocktail and farewell dinner
€500 €600

» Accompanying Persons Number of accompanying persons :
Accompanying person fee includes:
participant badge, attendance at welcome cocktail and farewell dinner
Accompanying person fee : 150 €


Invoice needed YES NO
Invoice Information

» Payment Information
By Credit Card :
this will transfer you to the secure site

All payments made using the card are processed through the electronic payment platform "Alpha e-Commerce" of Alpha Bank and uses TLS 1.1 encryption with 128-bit encryption protocol (Secure Sockets Layer - SSL). Encryption is a way of coding the information until it reaches its recipient, who will be able to decode it using the appropriate key.


   

By Cash deposit :
your registration will be incomplete until we receive your deposit slip

Company Billing :
companies with valid credit number may use this option

Password :
Prepaid:
authorized persons only

Password :

Cancellation Terms and Conditions of Booking

1. For the validation of your reservation the whole amount is payable by the time of registration.
2. No refunds on registration.
3. The Conference Secretariat must receive notification of all cancellations in writing.
4. The Organizers reserve the right to alter any of the arrangements for this conference; including cancellation of the event should unforeseen circumstances require such action. The Organizers accept no responsibility for resulting costs and inconvenience to participants who are advised to have their own travel insurance in place.


The Conference accounts will be closed by July 31, 2017. It will not be possible to deal with any queries after this date.

I agree for the details I have given above to be included in the list of Conference participants for official use by the Conference Organizers. I have read and agree to the terms and conditions.


Γενικοί όροι χρήσης
Εταιρεία
Η ιστοσελίδα του http://payments.aegeancornea.gr/Aegean-Retina-XV/registration.php εξυπηρετεί τις ανάγκες του συνεδρίου Aegean Retina.
Όροι συναλλαγών
Με την χρήση της ιστοσελίδας http://payments.aegeancornea.gr/Aegean-Retina-XV/registration.php καθώς και των υπηρεσιών που προσφέρονται σε αυτή κάθε χρήστης αποδέχεται του Γενικούς ορούς συναλλαγών που εφαρμόζονται και διέπουν όλες τις εντολές κράτησης είτε αυτές είναι ηλεκτρονικές η τηλεφωνικές ακόμα και απευθείας στην γραμματεία του συνεδρίου.
Κρατήσεις
Ο χρήστης, κάνοντας μια κράτηση μέσω της ιστοσελίδας του http://payments.aegeancornea.gr/Aegean-Retina-XV/registration.php ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της γραμματείας, δίνει δεσμευτική εντολή σε κάθε περίπτωση στην γραμματεία του συνεδρίου να μεσολαβήσει για την κράτησή του στο συνέδριο.
Σε περίπτωση κάποιας αλλαγής για την οποία ευθύνεται η διοργάνωση του συνεδρίου, θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τον χρήστη και να τον ενημερώσει εγκαίρως.
Σε περίπτωση που ο χρήστης παραβιάσει τους γενικούς κανόνες της ιστοσελίδας η οργανωτική επιτροπή μέσω της γραμματείας του συνεδρίου διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει την κράτηση του.
Τρόποι πληρωμής
α) Με πιστωτική κάρτα
β) Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Επιβεβαίωση κράτησης
Η επιβεβαίωση της συμμετοχής, γίνεται με την αποστολή email και ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ελέγξει όλα τα στοιχεία της κράτησης που έχει κάνει και να ενημερώσει για τυχόν λάθη που θα προκύψουν, το συντομότερο δυνατόν.
Ακυρώσεις / Αλλαγές

  1. Ολόκληρο το ποσό της κράτησης πρέπει να έχει κατατεθεί την πρώτη ημέρα έναρξης του συνεδρίου.
  2. Το δικαίωμα συμμετοχής στο συνέδριο δεν επιστρέφεται.
  3. 3. Κάθε ακύρωση θα πρέπει να γνωστοποιείται εγγράφως στη γραμματεία
  4. 4. Η Οργανωτική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων του συνεδρίου, συμπεριλαμβανομένης και της ακύρωσης του συνεδρίου εάν αυτό απαιτείται από απρόβλεπτες καταστάσεις. Η Οργανωτική Επιτροπή δεν φέρει καμία ευθύνη για τα συνεπακόλουθα έξοδα και την ταλαιπωρία των συμμετεχόντων, στους οποίου συνιστάται να έχουν την δική τους ταξιδιωτική ασφάλιση.
Οι λογαριασμοί του συνεδρίου θα κλείσουν έως τις 31 Ιουλίου 2017 και καμία συνδιαλλαγή δεν θα πραγματοποιείται μετά από αυτή την ημερομηνία.

Πολιτική ασφάλειας προσωπικών δεδομένων
Τα προσωπικά σας στοιχεία τα οποία καταχωρούνται στο σύστημα, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από την γραμματεία του συνεδρίου προκειμένου να γίνει η ενημέρωσή σας και η προσωπική σας εξυπηρέτηση για τη σωστή διευθέτηση της συμμετοχής σας στο συνέδριο. Τα στοιχεία σας μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την γραμματεία του συνεδρίου για την ενημέρωση σας, π.χ. αποστολή έντυπου υλικού. Ενημέρωση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το επιστημονικό πρόγραμμα, κατάθεση abstract, επόμενη διοργάνωση.

Ευθύνες χρήστη
Ο χρήστης της ιστοσελίδας πρέπει να είναι άνω των 18 ετών και να γνωρίζει τους όρους χρήσης αυτής, σύμφωνα με το νόμο. Επιπλέον φέρει την αποκλειστική ευθύνη για τυχόν χρήση του διαδικτυακού τόπου από ανηλίκους εκ μέρους του.
Απαγορεύεται η χρήση της ιστοσελίδας για λόγους κερδοσκοπικούς ή παραπλανητικούς, που καμμία σχέση δεν έχουν με τον σκοπό για τον οποίο αυτή κατασκευάστηκε.
Τυχόν διαπίστωση για μη νόμιμες κινήσεις στη χρήση της, εκ μέρους συγκεκριμένου χρήστη, θα έχει ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό του από κάθε λογής πρόσβαση στις προσφερόμενες υπηρεσίες της.



I Agree With the above Terms And conditions (by clicking the submit button)